Bra och Dålig dag ....

Grattis Liverpools nya kung Luis Suarez till mesta mästarna i copa América ! YNWA!!!









Idag blev det en mycket trevlig resa med bästa Niklas och bästa Jessica ner till Linköping. Först lite shopping eller de blev inte så mycket shopping med ett par Björn Borg kallingar är ju alltid något. Efter det drog vi till Flygplans Museet där, jag och Niklas tyckte det var intressant men jessica tyckte nog inte det var så spännande ;). Efter maten var det dags för resans höjdpungt, CLOETTA! Det blev massa godis men Niklas och Jessica var nog en aning värre

 


Niklas kommentar: Efter ungefär 10 min på cloetta och 308 kr senare kan det se ut såhär. 4 kilo :-)

.







När jag kom hem igen var det ca 1 timma innan träning och det är nu den dåliga nyheten kommer... mitt andra knä är inte heller som de ska nu. Vad ska man göra? Blir ju inte precis bättre att sitta hemma och häcka. Men samtidigt så kan ja ju inte träna heller. Snacka om ond spiral...



// Jesper Ricklund
2011-07-25 @ 22:38:22 Permalink

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men gott! ;)

2011-07-26 @ 00:08:45
URL: http://pernilladahlberg.blogg.se/
Postat av: Ricklund :)

Fööör gott !:D

2011-07-27 @ 21:18:06
URL: http://jesperricklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0