Det var ett tag sen!

Som vanligt får jag för mig att blogg sen efter ett par veckor slutar jag blogga. Men nu har jag bestämt mig att börja igen!

 

 

 

 

Så vad har hänt med mig nu då när jag inte bloggat på ett tag? Ja för det första har jag blivit singel igen... annars har de väll inte hänt nå mer än att jag har börjat träna fotboll igen efter ett par års frånvaro!

 

Så här i början på lovet har jag jobbat i 2 veckor men nu när "semestern" börjar har jag så sjukt tråkigt som idag tex har jag tvättat och vikt tvätt, haha ja då fattar ni nog hur tråkigt jag har haft de!;) men i helgen har de vart rätt roligt faktiskt. Har vart hos Niklas hela helgen och planerat resan till Kloten på fredag!! Så då drar jag Niklas och Krille iväg och fiskar fredag till lördag sen är jag hemma själv hela lördagen, och inte nog med det så planerar jag och Tobbe en resa ner till GBG i början av Augusti men!:D

 

Men Men ska väll fortsätta gå och vika tvätt-.-

Herrå !

// Jesper Ricklund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0